2 Aralık 2011 Cuma

Nohut ve Fasulye Oyunu

Sınıfta çok eğlenerek oynadığım bu oyunu sizlerle de paylaşmak istedim. Öncelikli olarak cocuklara fasulye ve nohutun hikayesini anlattım. Bir fasulye ve nohut varmış. İkisi çok iyi arkadasmis. Birlikte çok güzel oyunlar oynarmis.( O sırada çocuklarla dans ettik) ama birden nohutlarla fasulyeler çok karışmış. Bir türlü ayrilamamis. Cocuklar siz yardım edermisiniz ? Dedim ve cocuklara tabakların icinde karışmış olan nohut ve fasulyeleri verdim. Cocuklar parmaklariyla nohut ve fasulyeyeleri ayırdılar. Hem el-göz koordinasyonu, hem dikkat, hem de küçük kas gelişimi icin güzel bir etkinlik ornegi. Daha sonra ayrılan nohut ve fasulyeleri suyun icine koyduk ve degisimlerini gözlemledik. Suda bir gun beklettigimiz nohut ve fasulyeleri kurdanlara batirarak değişik ürünler ortaya çıkardık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder