27 Şubat 2012 Pazartesi

Sevil'in Minik Sınıfı 3 Yaşında!


Bu gün blogum 3 yaşını dolduruyor. Sıkılmadan 3 yıl boyunca onunla uğraştım durdum. Bazı zamanlar geldi açıp bakmadım bile. Bazı zamanlarda ondan ayrılamadım. Kısacası iyi kötü 3 yılı birlikte geçirdik. Blog açma konusunda beni destekleyen sevgili arkadaşım Özge’ye çok teşekkür ediyorum.  Beni çok güzel bir uğraş ile tanıştırdı.
 Hayat paylaştıkça güzel diyerek bende bilgilerimi, düşüncelerimi, yaptıklarımı bu blog aracılığıyla dünyaya duyurdum ve duyurmaya devam edeceğim. Blog sayesinde dünyanın farklı yerlerinden meslektaşlarımla iletişime geçtim. Onlarla bilgi alış verişinde bulundum, bulunuyorum. Teknoloji çağındayız ve ben de çağa ayak uyduruyorum. Blog yolculuğumda bazen hatalar yapsam da yılmadan mücadeleye devam ediyorum. Hatasız kul olmaz ne de olsaJ Bloguma girenlere azıcık da olsa yararlı olabiliyorsam ne mutlu bana. İçimden geldi bu yazıyı yazdım. “Sevil’in Minik Sınıfı” iyi ki varsın. Gücüm yettikçe seni yaşatacağım. 3. Yaş Günün Kutlu olsun J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder